Vloga mednarodnih sejmov pri promociji turistične ponudbe

Avtorji

  • Marina Jovićević Simin
  • Slobodan Živkucin

Povzetek

Sodobni sejmi so organizirani kot specifična podjetja, od katerih je večina nastala s pomočjo lokalne in državne uprave z namenom izboljšanja domačega gospodarstva, pri čemer poslujejo skladno s strogimi komercialnimi kriteriji. Zaradi svoje izjemno pomembne vloge v razvoju regij in držav jim lokalne in državne uprave nudijo številne ugodnosti ter olajšave, kot so nižje davčne stopnje ali popolna oprostitev davka, za blago dobavljeno za sejme itd. Da bi bil sejem mednarodnega značaja, mora izpolnjevati naslednje pogoje: imeti mora vsaj 10 % tujih razstavljalcev in 5 % obiskovalcev iz tujine (Kmetijski sejem v Novem Sadu, Sejem tehnike v Hanovru, Sejem prehrane v Moskvi itd.). Turistična organizacija Vojvodine v okviru svojega letnega programa načrtuje dogodke za obisk 20 mednarodnih sejmov, ki so glavni način promocije skupne turistične ponudbe Vojvodine.

Literatura

Dević, Ž. and Papović. Z. (2014). Sajamski nastup kao ključni oblik unapređenja prodaje u interorganizacionom okruženju. Ekonomski signali, 9, št. 2.

Fridman, F. J. (2003). White Paper an Trends Show industry. New York: Time & Place Strategies, Inc.

Getz, D. (2005). Event Management & Event Tourism (2nd ed.). New York: Cognizant Communication Corporation.

Getz, D. (2008). Tourism Managemant, 29, str. 403–428.

http://www.pks.rs/Predstavnistva.aspx?id=6&t=8&jid=1.

http://www.sajmovi.biz/o-sajmovima.html.

Lazić, S. (2015). Turizam u Beogradu između dva svetska rata. Beograd: Istorijski arhiv; Novi Sad: Fakultet za sport i turizam.

Ljubojević, Č. and Andrejević, A. (2002). Menadžment događaja. Novi Sad: Fakultet za uslužni biznis.

Lovreta, S., Končar, J. and Petković, G. (2009). Kanali marketinga. Beograd: Cid ekonomskog fakulteta u Beogradu

Marketing strategija Turizma Vojvodine (2009). Novi Sad: Sekretarijat za privredu

Muhi, B. and Katić, A. (2010). Značaj, uloga i karakteristike savremenih komercijalnih sajmova turizma. Poslovna ekonomija, 4, št. 1.

Pešić, A. (2012). Međunarodno poslovanje. Sremski Karlovci: Cekom.

Poslovni savetodavni centar za mlade preduzetnike i žene preduzetnice. Projekat Ministarstva finansije i privrede Vlade Srbije.

Stanković, J. and Čavić, B. (2013). Trgovina i drugi kanali marketinga. Beograd: Univerzitet Singidunum.

Prenosi

Objavljeno

2022-03-25

Kako citirati

Jovićević Simin, M. ., & Živkucin, S. (2022). Vloga mednarodnih sejmov pri promociji turistične ponudbe. Revija Za Ekonomske in Poslovne Vede, 6(1), 65–77. Pridobljeno od https://www.eb-nm.si/index.php/EB/article/view/32

Številka

Rubrike

Prispevki